دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آمادگی کامل برنامه ملی آبادیران در تعامل حداکثری با شرکت‌های دانش بنیان در طول سال 

آمادگی کامل برنامه ملی آبادیران در تعامل حداکثری با شرکت‌های دانش بنیان در طول سال 
مدیر برنامه ملی آبادیران گفت: این برنامه آمادگی کامل دارد تا تعامل حداکثری با سرعت با شرکت‌های دانش بنیان و فناور و خلاق داشته باشد.
کد خبر : 917018

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمید رضا شکری دستیار معاون علمی وفناوری و اقتصاد دانش بنیان در امر مردمی سازی و مدیر برنامه ملی آبادیران با اشاره به اینکه کشور در شرایط خاص انتخاباتی قرار دارد افزود: با توجه به این شرایط، اما این نمایشگاه با حضور ۴۵ نهاد و موسسه متولی محرومیت زدایی برگزار شد.

وی بیان کرد: در خصوص موضوع آبادانی کشور در این دوره از برپایی نمایشگاه همه نهاد‌های متولی محرومیت زدایی از قبیل، سپاه، کمیته امداد، بنیاد کرامت، بنیاد حیات، بنیاد برکت حضور داشتند و بسته حمایتی نمایشگاه آبادیران برای شرکت‌ها از سوی این نهاد‌ها طراحی و ارائه شده است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه سالی یکبار برگزار می‌شود، اما شرکت‌هایی هستند که در طول سال ارتباط مستمر با برنامه ملی داشتند، بعد از دوره برپایی نمایشگاه ملی آبادیران، این برنامه آمادگی کامل دارد تا تعامل حداکثری با سرعت با شرکت‌های دانش بنیان و فناور و خلاق داشته باشد، از فردا حمایت‌های در نظر گرفته شده از قبیل وام‌های کم بهره به شرکت‌ها ارائه خواهد شد.

شکری گفت: یکی از اهداف برنامه ملی آبادیران، مردمی سازی دانش بنیان است که یکی از این حوزه‌ها محرومیت زدایی است، خوشبختانه استقبال این دوره از نمایشگاه بسیار بالا بود، ما باور داریم که اگر بخواهیم آبادانی کشور را رقم بزنیم و محرومیت زدایی و فقر زدایی داشته باشیم، فقط با استفاده از فناوری و نوآوری محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته